Prodajalci z namenom pospeševanja prodaje kupcem ponujajo različne oblike ugodnosti. Najpogosteje so to popusti, ki jih izdajo v obliki bonov, kuponov ali dobropisov. Pri tem se pojavi vprašanje računovodske obravnave – ali naj prodajalec vse popuste (in druge ugodnosti) obravnava enako ali bi jih morda moral obravnavati različno?
V okvir SRS je bila dodana nova, 8. točka z naslovom Nekratkoročna sredstva za prodajo in ustavljeno poslovanje. Gre za prenos rešitev iz MSRP 5 glede razvrščanja in merjenja nefinančnih sredstev oziroma skupine sredstev, katerih vrednosti organizacija ne bo povrnila z njihovo uporabo, ampak s prodajo. V isti točki pa so bile dodane tudi zahteve po razkrivanju ustavljenega poslovanja.
Čeprav organizacija neopredmetena sredstva in aktivne časovne razmejitve izkazuje na istoimenskih kontih skupine enotnega kontnega načrta, se postavki med seboj razlikujeta. Neopredmetena sredstva so tista, ki soustvarjajo poslovne zmogljivosti. Dolgoročne aktivne časovne razmejitve pa organizacija oblikuje pri vnaprejšnjem plačilu storitev. Ali lahko organizacija, če pogoji za pripoznanje neopredmetenih sredstev niso izpolnjeni, stroške odloži med aktivne časovne razmejitve?