Knjiženje zavrnjenih prejetih računov
Razlogov za zavrnitev računov je več. Najpogosteje organizacija prejme račun za naročeno blago ali storitve, a zaračunana količina ali vrednost ni ustrezna, lahko pa so napačni tudi drugi podatki na računu. Organizacija ima pravico in dolžnost, da zahteva pravilno listino, zato tak račun po navadi zavrne. A ker je poslovni dogodek nastal, zavrnitev računa ne pomeni, da ga organizacija tudi ne knjiži.
mag. Andreja Bajuk Mušič
Datum objave: 29. 06. 2017
/
RAČUNOVODSTVO
- KAZALO SESTAVKA
- NASTANEK POSLOVNEGA DOGODKA
-
RAČUNOVODSKA OBRAVNAVA ZAVRNJENIH RAČUNOV
- Razlogi za zavrnitev računa
- ZGLED 1: Račun, prejet za storitev, ki ni bila naročena in izvedena
- ZGLED 2: Očitna pomota na prejetem računu za opravljeno storitev
- Obveznost, razmejitev, rezervacija ali pogojna obveznost?
- ZGLED 3: Neknjižena storitev po pogodbi
- Manjkajoče blago ali neopravljena storitev
- ZGLED 4: Naročeno nedobavljeno blago, kjer kupec odstopi od naročila
- Tabela: Prikaži sliko
- ZGLED 5: Naročene, zaračunane in delno (ne)opravljene storitve
- Tabela: Prikaži sliko
- Tabela: Prikaži sliko
- Nepravilno zaračunana cena
- ZGLED 6: Napačno zaračunana vrednost količine
- Tabela: Prikaži sliko
- Neustrezna kakovost dobavljenega blaga ali storitve