Izvajanje evidenčnih javnih naročil
Na področju evidenčnih javnih naročil 1. januar 2022 prinaša spremembe mejnih vrednosti na splošnem področju za naročilo blaga, storitve, projektni natečaj in tudi za javno naročilo gradenj. Nove so še štiri izjeme, ki se štejejo za evidenčna javna naročila. Naročniki so pri evidenčnih javnih naročilih zavezani spoštovati temeljna načela javnega naročanja. Pomembna je tudi vključitev protikorupcijske klavzule in pridobitev izjave o udeležbi fizičnih in pravnih oseb ponudnika.
Jasminka Mlakar, univ. dipl. ekon.
Datum objave: 24. 11. 2021
/
RAČUNOVODSTVO
- KAZALO SESTAVKA
-
OPREDELITEV MEJNIH VREDNOSTI
- Tabela 1: Evidenčna naročila na splošnem področju po ZJN-3 od vključno 1. januarja 2020 do vključno 10. aprila 2020
- Tabela 2: Evidenčna naročila na infrastrukturnem področju po ZJN-3 od vključno 1. januarja 2020 do vključno 10. aprila 2020
- Dvig mejnih vrednosti evidenčnih javnih naročil
- Tabela 3: Evidenčna naročila na splošnem področju po ZIUZEOP in ZZUOOP od vključno 11. aprila 2020 do vključno 31. decembra 2021
- Pomembnost 21. člena Zakona o javnem naročanju
-
NAČELA JAVNEGA NAROČANJA
- Gospodarnost, učinkovitost in uspešnost
- ZGLED 1 : Drobljenje evidenčnih javnih naročil brez utemeljenih objektivnih razlogov
- Zagotavljanje konkurence med ponudniki
- Transparentnost javnega naročanja
- ZGLED 2: Evidenčno naročilo na osnovi telefonsko prejete ponudbe
- Enakopravna obravnava ponudnikov
- ZGLED 3 : Drobljenje evidenčnih naročil
- Sorazmernost
- ZGLED 4: Zelo kratek rok za oddajo ponudbe
- POSTOPEK IZVEDBE EVIDENČNEGA NAROČILA
-
PROTIKORUPCIJSKA KLAVZULA IN IZJAVA O UDELEŽBI V LASTNIŠTVU PONUDNIKA
- Slika: Primer protikorupcijske klavzule v pogodbi
- Slika: Primer izjave o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika
- ZGLED 7: Sprememba cene naročenega blaga ali storitve
- ZGLED 8: Dokazilo o opravljeni storitvi ali prejemu blaga
- SMERNICE IN PRIPOROČILA
- Slika: Smernice in priporočila za specifična evidenčna naročila