Vročanje dokumentov v davčnih postopkih
Pravno učinkovanje dokumenta je odvisno od pravilne vročitve. Poznavanje pravil vročitve povečuje pravno varnost davčnih zavezancev in njihovih pooblaščenih zastopnikov ali pooblaščencev za vročanje, v vlogi katerih lahko nastopajo tudi računovodski servisi. Vročanje dokumentov v davčnih zadevah lahko poteka po pošti ali po elektronski poti. Davčni zavezanci, ki so fizične osebe, lahko še vedno izbirajo med obema načinoma, preostalim pa je Finančna uprava RS 2. januarja 2016 postopoma začela vse dokumente vročati zgolj elektronsko, prek portala eDavki, razen tistih, za katere še nima vzpostavljenega sistema elektronskega vročanja.
Mojca Šircelj, univ. dipl. ekon.
Datum objave: 28. 07. 2016
/
DAVŠČINE
- KAZALO SESTAVKA
-
VROČANJE DAVČNIH DOKUMENTOV
-
PRAVILNA VROČITEV DAVČNIH DOKUMENTOV
- Čas vročitve
- Kraj vročitve
- Obvezna osebna vročitev
- Vročanje pooblaščenim zastopnikom in pooblaščencem za vročitve
- Vročanje z javnim naznanilom na oglasni deski organa in na enotnem državnem portalu eUprava
- Odklonitev sprejema dokumenta
- Vročanje v tujino
- Vročanje državnim organom in organom lokalnih skupnosti
- ELEKTRONSKO VROČANJE DAVČNIH DOKUMENTOV
-
POMOTE PRI VROČANJU
- NADZOR NAD PRAVILNOSTJO VROČANJA