Knjiženje prejetih računov pri najemih
Najemniki morajo za poslovna leta, ki so se začela 1. januarja 2019, po novem za vse najeme pripoznati obveznost iz najema in pravico do uporabe sredstva. Najemodajalci pa bodo najem še vedno razvrščali kot finančnega ali poslovnega. Pri slednjem bo najemodajalec najemniku običajno še vedno pošiljal račun za najemnino. Da najemnik ne bi imel dvakrat pripoznane obveznosti iz najema in odhodkov iz tega naslova, mora prilagoditi knjiženje tako prejetih dokumentov.
mag. Andreja Bajuk Mušič
Datum objave: 30. 05. 2019
/
RAČUNOVODSTVO
- KAZALO SESTAVKA
- KNJIGOVODSKA LISTINA ZA KNJIŽENJE PRI NAJEMIH
-
NAJEM NEPREMIČNIN
- ZGLED 1: Knjiženje pri najemniku z odbitnim DDV, kadar najemodajalec opredeli najem kot finančnega
- Tabela: Prikaži sliko
- Tabela: Prikaži sliko
- Tabela: Prikaži sliko
- ZGLED 2: Knjiženje pri najemniku z odbitnim DDV, kadar najemodajalec opredeli najem kot poslovnega
- Tabela: Prikaži sliko
- Tabela: Prikaži sliko
- Tabela: Prikaži sliko
- NAJEM OPREME